Tasques i funcions a realitzar:
Funció de suport i de gestió al responsable del departament de Protocol en la planificació, organització, coordinació i supervisió dels actes i cerimònies oficials amb la presència d’autoritats institucionals, incloent l’atenció i assistència a les autoritats, així com l’actualització de les llistes protocol·làries d’autoritats i convidats institucionals.
Altres tasques relacionades amb el seu àmbit que se li puguin encomanar.
Requisits específics:
· Experiència mínima de 5 anys en l’organització i gestió d’actes.
· Experiència demostrable en coordinació d’actes amb presència institucional.
· Coneixements en gestió de bases de dades (Excel), elaboració de seatings i recepció d’autoritats.
Idiomes:
· Català: Nivell C1
· Castellà: Nivell C1
· Anglès: B2 o superior
Es valorarà:
· Experiència prèvia en festivals o esdeveniments culturals de gran format.
· Coneixement d’eines d’automatització de comunicacions (Mailchimp o similars).
· Habilitats comunicatives i empatia en el tracte amb càrrecs públics i representants institucionals.
· Professionalitat, discreció i capacitat per treballar en equip en entorns exigents i dinàmics.
Tipus de contracte: fix discontinu
Període de contractació: del 08/09/2025 al 19/10/2025 jornada completa
Retribució bruta mensual: 1.597,60 €
La data límit de presentació de la sol·licitud serà: 12:00 hores del dia 08/08/2025